Kauppakeskus on haastava huoltoympäristö – kauppakeskus Ristikossa huolto toimii joustavasti ja asiantuntevasti

Bravida vastaa kauppakeskus Ristikossa sekä talotekniikan perushuollosta että teknisten laitteiden määräaikaishuollosta ja korjaus- ja asennuspalveluista. Kauppakeskuksen toimijoille ja asiakkaille on taattava miellyttävät olosuhteet, joten huollon ja korjauspalvelun on toimittava nopeasti ja luotettavasti.

Helsinkiläiseen kauppakeskus Ristikkoon Service-palvelua tuottava Bravida toteuttaa kaikki kiinteistön huolto- ja ylläpitopalvelut samasta paikasta. Bravidan kiinteistönhoitaja hoitaa Ristikon talotekniikan perushuollon, johon kuuluu kiinteistön huoltokirjaohjelmassa määritellystä talotekniikasta huolehtiminen.

Bravidan Service-palvelut vastaa myös teknisten laitteiden määräaikaishuolloista, jotka suoritetaan kiinteistön huoltokirjan määräaikaisohjelman mukaisesti.

”On vaivatonta, että sekä perus- että määräaikaishuolto saadaan samalta palveluntarjoajalta”, Ristikon kiinteistöpäällikkö Tom Bergholm kiinteistöjohtamisyritys Gasti Management Oy:stä kertoo.

Lisäksi Bravida huolehtii kauppakeskuksen vuokralaisten tarvitsemista huoltotoimenpiteistä. Bravida toimii Ristikossa tiiviissä yhteistyössä kiinteistöstä vastaavan kiinteistöjohtamisyritys Gasti Management Oy:n kanssa.


Kauppakeskus on huollolle haastava ympäristö

Kauppakeskuksissa huollolta edellytetään nopeaa reagointikykyä ja luotettavuutta. Kiinteistönomistajan lisäksi huoltotoimenpiteet vaikuttavat kauppakeskuksen asiakkaisiin ja kiinteistön vuokralaisiin. Asiakaspalvelun merkitys korostuu, ja huoltoyrityksen on pystyttävä tuottamaan palvelut nopeasti, asiantuntevasti ja joustavasti.

Kauppakeskus Ristikossa vuokralaiskanta on moninaista, joten huollolta vaaditaan kattavaa asiantuntemusta ja laajaa osaamista eri taloteknisissä aiheissa. Kauppakeskuksen olosuhteiden on niin ilmanvaihdon kuin lämmityksenkin osalta pysyttävä kunnossa, joten huollon on puututtava mahdollisiin ongelmiin nopeasti.

Kiinteistönhoitaja ja Bravidan huoltoasentajat huoltavat ja korjaavat tarvittaessa myös kiinteistön vuokralaisten tilojen laitteita. Lisäksi Bravida toimittaa kiinteistölle ja vuokralaisille eri asennuslajien asennus- modernisointi- ja tilamuutospalveluita. Kiinteistön laitteiden toimintaa seurataan päivittäin ja täten taataan kiinteistössä hyvät ja turvalliset olosuhteet kaikille kiinteistön käyttäjille.

Bravida toimii Ristikossa yhteistyössä Ristikon kiinteistöjohtamisyritys Gasti Managementin kanssa. Palvelumallin avulla Gasti Management ja Bravida huolehtivat siitä, että huolto toimii mutkattomasti ja vuokralaisten näkökulmasta vaivattomasti.

Asiakas saa kaikki tarvitsemansa palvelut saman katon alta

Huolto- ja palveluyhtiönä Bravida kuuntelee sekä kiinteistönomistajan että vuokralaisten toiveet ja tarpeet tarkkaan ja toteuttaa ne nopeasti ja asiantuntevasti.

Koska Bravida tarjoaa kaikki huolto- ja korjauspalvelut ennaltaehkäisevästä ylläpidosta vuosihuoltoihin ja asennus- ja muutostöihin, asiakkaan on helppo ottaa yhteyttä huoltoon ja hankkia tarvitsemansa palvelu.

”Bravidalta saa kaikki tarvittavat palvelut yhden katon alta nopeasti ja vaivattomasti”, Ristikon kiinteistöpäällikkö Bergholm kehuu.

Gasti Management Oy:n ja Bravidan yhteistyömalli toimii sujuvasti ja tieto kulkee jouhevasti, mikä näkyy kiinteistön vuokralaisille sujuvana ja laadukkaana palveluna.

Toimenpiteet:

  • Talotekniikan perushuolto
  • LVI-järjestelmien huolto
  • Sähköjärjestelmien huolto
  • Kylmäjärjestelmien huolto
  • Sprinklerijärjestelmien huolto
  • Turvajärjestelmien huolto
  • Vikailmoituspalvelut
  • Rakennuskorjauspalvelut


Huolto aloitettu:
2015

Lisätietoja:
Bravida Finland Oy, Harri Helenius, p. +358 40 620 3041