Strategia ja liiketoimintamalli

Bravida on palveluyritys, joka tuottaa palveluita asiakkailleen osaavan ja sitoutuneen henkilökunnan avulla. Organisoimme ja toteutamme liiketoimintaamme asiakkaiden hyödyksi.

Strategiamme

Asiakas – ennakointi luo asiakashyötyä.
Kannattavuus – kate on tärkeämpi kuin volyymi.
Kasvu – kasvua valituilla markkinoilla.
Työntekijät – houkutellaan, pidetään talossa ja kehitetään.

Liiketoimintamallimme

Miten liiketoimintamme on organisoitu

Urakointi- ja huoltopalvelujen yhdistelmä

Yhdistämällä urakointi- ja huoltopalvelut Bravida voi vaikuttaa kiinteistön koko elinkaareen. Se turvaa asiakkaalle pitkäaikaisen ratkaisun. Urakointi- ja huoltopalveluiden yhdistelmä takaa Bravidalle vakaamman liiketoiminnan pitkällä aikavälillä.

Laajuus, syvyys ja yhteistyö

Bravidan toiminnan laajuus ja syvyys mahdollistavat asiakkaille täydellisen urakointi- ja huoltopalveluiden tarjonnan sähkö-, LV- ja IV-aloilla sekä erikoisaloilla.

Iso koko ja paikallisuus

Bravida toimii Pohjoismaissa noin 140 paikkakunnalla, joten se on aina lähellä asiakasta. Ison kokomme ja osaamisemme ansiosta pystymme toteuttamaan myös isoja ja monimutkaisia toimeksiantoja ilman maantieteellisiä rajoituksia.

 

Liiketoimintamallimme

Korkea ja tasainen laatu

Bravida varmistaa kaikkien toimitusten korkean ja tasaisen laadun yhtenäisillä työprosesseilla ja projektinhallinnalla.

Kustannustehokkuus

Vahva kustannustietoisuus koko toimitusprosessissa luo kilpailukykyä.

Ennakointi

Toimimalla ennakoivasti luomme pitkäaikaisia ratkaisuja sekä asiakkaille että ympäristölle. Työskentelemme ennaltaehkäisevästi tekemällä huoltoja säännöllisesti ja ajoissa.

Koordinoidut hankinnat

Vahva hankintaorganisaatio ostaa alihankkijoilta yhteisten järjestelmien ja koordinoitujen hankintojen avulla kilpailukykyisen valikoiman materiaaleja, komponentteja ja palveluita.